Ett... två... tre...

Jag borde verkligen gå ut och fixa på tomten. Solen gassar och molnen har målat himlen svart.
När... som ... helst... kan det börja snöa.
OM det inte bara blåser förbi som vanligt :(
Idag har det iaf varit plusgrader, så jag kanske skulle ha en chans att försöka borra hål i backen för min brevlåde greja..... fast den måste ju målas först....

Nu har jag ju även fått hem min nya bok, vilket innebär att jag egentligen skulle vilja fortsätta förstöra det jag kämpat med (amningen) och helt sonika bara ge henne bröstet och lägga mig för att läsa.

Kan nog stå en hel del smarriga detaljer i den.

...
Efter att under ett visst antal minuter setat och iaktagit dotra när hon sitter här och ler...samtidigt som hon får hela soffan att vibrera av pruttar... innehållande bajs som numera även sprider en mycket trevlig odör runt om henne.... så känner jag nu att jag verkligen hoppas på att hon inte gjort en repris på här om dagen....


(Nope... molnen blåste förbi....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0