Early birds

OMG vad många earlybirds det finns som läser bloggen min.
INNAN kl 08.00 dessutom.

Måste vara till morgonkaffet då ;-) och jag tackar och bugar det ödmjukaste för uppmärksamheten.

Nu ska jag gå och tömma tuttarna, så jag kan träna med de hantlar och dyl som vi införskaffade åt mig igår, utan att knockas av gammal mjölk... hängandes och skakandes i kärringtuttar som passerat sitt bäst före datum för flera år sedan.
Meeeen! Inget som inte går att vika in i "BHpushuppushout" när de har sinat.



I kväll är det rådmöten som gäller.
Både föräldraråd och matråd, som jag måste förbereda mig inför.
Barnen kom hem och berättade om utflykten som 6orna åkt på i förra veckan. De hade hysteriskt roligt över att de åkte på ngt som de kallade "Hälsoresa" in till Uppsala.... och så käkade de lunch på McD...
Ha ha ha.... mmm... bra hälsosamt.

Någon som har ett sådant där gammalt öppen eld galler att avvara?
Jag söker nämligen, då Phipi gillar eld och jag vill helst inte ha hennes små knubbiga fingrar på kaminen.

... och jag ser när jag söker bilden, att de skall finnas på bauhaus, jula och biltema... så det var biffen det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0