Dåligt!

Mycket dåligt med uppdateringar just nu.... kämpar med ett protokoll som jag nästan var klar med, lade ifrån mig datan och skulle fortsätta idag... då är allt borta.
Inte sparat.
Så det är bara till att börja om igen.
Och jag börjar redan nu fundera på vem fan det var som skrev dessa knapphändiga anteckningar...... säger mig ju ingenting alls ;-)

Kasst också, att jag GLÖMMER BORT vilken dag det är idag.
ONSDAG!
ÖF dag ju!
Det är inte direkt så att det kryllar av umgänge för Phipi så dessa två dagar i veckan och dessa tider passar mig utmärkt. Dåligt gjort morsan, att glömma vilken dag det är!

Emilia fick glädjande besked om att hennes praoplats i väsby nu är kirrad!
Tack Joi för att du styrde upp det :-)


Nu ... vidare till protokollet!

Kommentarer
Postat av: Satu

Ja vi saknade dig och lilltjejen idag. Förresten har helt glömt bort att svara på din förfrågan angående prao. Jag jobbar ju bara med de här grupperna just nu och annars bara extra på mitt jobb på förskolan. Men hon är givetvis välkommen att praoa hos mig så fort jag är tillbaka i arbetslivet på riktigt. =)



Vi ses väl imorgon?? KRAMAR

2010-10-20 @ 16:54:19
Postat av: Cin

Luuugnt! Hon fick prao på sin kusins dagis i Väsby (det hon ville från början).

Jag misstänker dock att när hon kommer till 6an och det är dags igen, så vill hon nog ha här i närheten :-)

Aboslut, ses i morgon :-)kram

2010-10-20 @ 19:16:38
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0