Bygdegården

Yep, då är Bygdegården bokad och tingad.
JAG sitter här och planerar dop (barnrum och julafton) tillsammans med maken.
....Hans svar är dock en aningen skumma...
Allra helst när han dunkar i soffan, hoppar upp och jublar "FAN va bra, FAN va bra!!!"
Insåg sedan att den enda som satt och planerade här, det var jag... för det är HBK - AIK på tv.
Äh... lika bra det... som om han har någon talan iaf....
.... och nu resta han sig upp och körde ngt konstigt ljus samtidigt som han halv väsande ropade på Oliwer.
Ahhh... ok... det blev straff.
Finns det ngt tristare än att kolla på fotboll på TV?
Hade det inte varit för deras töntiga kommentarer och utrop så hade det varit astrist.
Åh ja... där satt den... 2-0 till AIK

... jag gissar att han med det godkände pengakostnaden för lokalen... JAG tog det som det iaf ;-)

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Ja är det inte tv så är det datorn. Mamma om du betalar match mellan djugården och jönköping så får du massage i 145 minuter. Jag är inte sen att utnyttja detta. Hihi

2010-10-26 @ 15:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0