Baksmälla

Nej, inte efter alkohol.... men väl efter tvspel.
Inte jag, utan maken... men trots att han satt uppe till arla morgonkvist, så flög han upp med Phipi idag som han lovat. Inte för att jag stannade kvar i sängen den här gången, utan jag klev upp även jag.
Phipi hade nämligen gjort en rekordbajsning, och då även passat på att dekorera våra lakan.
Så morgonen bestod av en mycket mysig stund i badkaret tillsammans med Phipi och maken ;-)
Mysigare lördagsmornar får man leta efter!
Även om det var bajs som var den drivande faktorn i det hela.
Nu... när vi softat ner och dricker kaffe, så ser jag hur hans ögon liksom flyter ihop och hans svar när vi talar innehåller mycket .. ööööhhhhh.....

Sen appropå bajs...
så talar den underbara Déville om att han behöver gå ut genom att ställa sig med rumpan mot maken och fisa ....


Kommentarer
Postat av: Satu

Haha han är ju rolig hunden =) Låter som om ni haft en fin förmiddag =)

2010-10-30 @ 13:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0