Apatisk

Sitter som en zombie i soffan och funderar på det som jag skulle ha gjort om jag inte amningsdetoxat Phipi i natt. Hjärncellerna har gått i ide och vill inte alls vara med idag.
Kommer följande natt vara likadan och kommer jag orka med den?
Tja, den som lever får se.... ;-)
Är väl inget att sitta och fundera på. Blir som det blir.
Sluta amma ska jag iaf!

Färg lyckas vi införskaffa iaf och skall måla på lördag. Hoppas vädret blir soligt och fint UTAN snöstormar och annat tjafs. Så, i morgon är tanken att jag skall fixa och dona lite på tomten, samt fortsätta bygga på brevlådegrejen (som inte är klar ännu... jag vet).

Kommentarer
Postat av: hönsmamman

Jag vet att du itne vill amma mer nu men jag blir lite sotis på er. Hade gärna sett att lilla Klara ammade lite till. Vi kanske skulle ha bytt bebisar =)

2010-10-19 @ 12:22:46
URL: http://kycklingar.blogspot.com
Postat av: Cin

Amnings stunderna är det mysigaste som finns, och ngt man aldrig mer får igen :(

Dock är jag övertygad om att Phipi är en bortbyting som klöser mina bröst och använder mig som napp.

Trodde att det skulle ta längre tid att sluta än det gjort... och kämpar nu för att få behålla iaf morgon och kväll ;-)

Men Phipi verkar tycka: Allt eller inget ;-)

2010-10-19 @ 13:02:20
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0