Amningsdetox

- Blir inte alltid som man tänk sig...
och då syftar jag på nedan inlägg om min planering inför dagen.
INGET skedde.
Jag somnade med Phipi TROTS att jag inte ammade henne.
Så min lilla illusion om hur det kommer bli när jag inte ammar längre, måste jag släppa.

Jag har inte tränat.
Jag har inte byggt på brevlådegrejen.
Jag har inte pluggat på inför mötet på föräldra och matrådet i kväll.
Jag har inte ringt kyrkotjommen för att bestämma ang dopet.
Och jag har inte heller gjort ngt av det andra jag planerade fast för tillfället glömt bort.

När det gäller handarbete, så har jag inte ens sökt rätt på en mall att sticka efter... ngt lätt att börja med men som ändå ger mer mersmak än en filt med hål i.... där det inte skulle vara hål i.

Men... jag har sovit.
I jakten på att söka det possitiva i det, skulle jag kunna säga att jag numera sitter här utvilad och redo att ta mig an dagen, möten och allt annat som det innebär.
Men icke.
Jag är lika trött, om inte mer... än tidigare.
OCH jag har en fruktansvärt huvudvärk.

Men... bilen går bra...
Nä inte det heller....
Söker en ny...
En disel skall det vara den här gången!

Kommentarer
Postat av: als

Eder privata stick-guru i storskogen i öster föreslår halsduk som "nybörjarstickning"

2010-10-20 @ 09:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0