20 min

Kväll 1
20 min tog det denna gång, och vi lade oss ungefär samtidigt som de andra kidsen lade sig.
Extremt förbannad var hon, men det gick till slut :-)
Ska försöka hålla mig till att hon skall varva ner, och sedan lägga sig vid kl 20.00

Håll tummarna nu, får vi se hur det går ;-)

Sen måste jag även be om ursäkt till alla mina läsare, för att jag inte skrivit så mycket på sista tiden... typ inget alls. Men jag har befunnit mig i Finland hos mina kära släktingar (om ni inte förstått det utav de korta inläggen).

.... Phipi vaknade..... och somnade om. Paus!
Men nu är jag tillbaka.

Under tiden som vi varit i Finland så har Phipi börjat vinka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0