Zoooomibie!

Sitter här med min kopp kaffe, och iakttar Phipi som börjar visa tecken på rastlöshet.
Jagar hundarna.
Sliter i mina fikusar.
Slänger ur alla spel ur hyllorna och piper hela tiden "Mamamamamamamama".
Både hon och jag är så enormt trötta på att bara vara hemma....

...och innan jag fick skriva dessa rader klart, så har vi talat med syrran, matat Phipi och lagt henne för att sova middag. Vagnen inomhus är super!
Hade dock hoppats på att få på henne kläderna, duscha och gå en promis så hon somnade ist... men hon har sovit så dåligt hittills (kan det vara min närhet som gör det?) så hon får sova nu.
Kan gå en promis i kväll sen när Milis är på bandy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0