Vuxenmys, med (igen)vuxenmus.

Är det inte typiskt så säg....
Här sitter man och väntar på att få mysa lite med maken, och kidsen kan självfallet inte varva ner och sova!!
Vad är oddsen för det?
Ganska stor skulle jag vilja säga.... det var på exakt samma sätt igår.
Till slut gick jag och lade mig, och när de stora väl hade somnat in... så vaknade Phipi och väckte sin syster som då lade sig i sin fars säng (maken sov på soffan).

Man kan m a o fullständigt konstatera att det inte finns något bättre preventivmedel än barn.
VARFÖR byggde vi enplans hus nu igen????
Funderar allvarligt på att spänna upp en lina i allrummet deras, med en liten bjällra så man hör dem när de tassar över. Men till min vanliga tur, lär hundarna gå på den och jag flyger säkert upp och har sönder både det ena och det andra....
... vi får helt enkelt se vartåt detta leder.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0