Present tack!

Emellanåt får man hem lite reklam från Guldfynd, och det har vi fått ett par år nu. Precis som många andra skickar även de hem reklam.
Dock måste jag säga att det har minskat, typ försvunnit, sedan vi flyttade ut till skogen.
Men det finns en ring som Guldfynd har, som jag önskat mig från min make.
Den är av guld, och har diamanter i form av tre hjärtan.
Jag önskar mig den av honom, för att han är mitt hjärta.
Var och en av de tre hjärtana, symboliserar det vår kärlek skapat: Våra barn.

Ring

För ett tag sedan påpekade jag för honom... att jag fick minsann ingen ring efter att Phipi hade fötts. Trots att jag verkligen, verkligen önskade mig en.
Han svarade då, mycket klokt och bra räddning från hans sida:
- "Jag har faktiskt visst koll på det, och tänkte att du skulle få den i present när vi firar vår femåriga bröllopsdag."

Är han inte gullig och rar min make?
.... Dock var jag tvungen att påpeka för honom, att vår femåriga bröllopsdag faktiskt var den 12 februari 2010. Vilket var flera månader sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0