Ojdå....

Hela dagen har försvunnit.
Jag har gått omkring som i en dimma och mått så illa så jag inte kan äta ens en gång. Dricker nu mitt första glas vätska och får se om jag får behålla det.
Phipi är förkyld och har feber.
Tillsammans har vi sovit nästan hela dagen, med undantag för en stund i morse och en liten stund vid 12 tiden.
Suger.... julpyntet står i säckar framme, och tar jag inte hand om det snart städar maken undan det så det inte går att finna....

Nog för att jag avskyr magsjuka, men hellre att det bryter ut än att jag går omkring och inte vågar göra ngt för att kroppen arbetar fram uppstötningar. Och bara må skit!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Krya på dig vännen & hoppas att du spyr. Eller?!

2010-11-29 @ 20:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0