Lördagskväll

Snart har även denna helg lidigt mot sitt slut. Och nästa helg är det fullt upp med dop, kalas och ... något mer som jag inte kommer ihåg just nu.

Idag var vi med Biffen och hälsade på hos E&C som han skall bo hos.
Det gick jättebra och alla parterna kände att det klaffade som det skulle.
J&S skulle kika på ett hus... men det var inget att ha...
Jag noterade när vi kom till E&C, att C har den frisyr som jag sökt efter... men inte funnit.
Och tacka fan för det, för jag har ju sökt tjejfrisyrer!!
Nu visar det sig att det är en killfrisyr!!
Yep, bara att tänka om.
Kanske ska jag permanenta toppen, och dra en kopia på Kurt Olsson i sina yngre dagar (mellanyngre kanske jag ska säga). Nej, men ärligt talat så är jag nu lite handfallen.
Får fundera vidare.
Jag kommer nog finna ngt tillslut och kunna avstå från min lilla tofs upptill för att inte håret skall hänga ner.
Grymt nice att träffa E igen, och få snacka lite. Meeeen, som vanligt: så många ord att växla och så lite tid.
Dygnets timmar är för få, någon annan som har noterat det?

Ytterligare bakning hade jag tänkt att göra, men jag flyttade på fåglarna ist. Det tog lite tid, eftersom buren inte är så liten.. Men nu är det gjort.
Nu har de sin egna stuga.



Visserligen är inte den inte ombyggd ännu, men det kommer jag börja smått med när vi flyttat runt lite möbler som står där. Så länge får de bo i sin bur.
Det... innebär... att jag nu kan fixa iordning Phipi´s rum!!!
yeaaahhhhyyyyy!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja då kanske du och mattias äntligen kan få lite egen tid. Kram på dig. Ps ska gå och vara duktig nu ska gå ner till sats få se hur det går.ds

2010-11-14 @ 09:50:54
Postat av: Emelie

Alltid lika kul att ses! Men som sagt vi behöver fler dejter för att hinna bubbla ur oss. I veckan får vi ta igen svunnen tid :-)

Så får du "underhålla" mig lite... Kan knappt hålla mig på mattan i väntan på min nya bebis! Sååå underbar!

Säg till om du vill ha hjälp med Phipis rum, jag älskar at greja med sådant. Kramar i massor tills vi ses igen!

2010-11-14 @ 15:37:49
Postat av: Cin

C: Ja, jag håller mig hårt fast vid att det är mer njutbart med sex när barn INTE är i rummet ;-)



E: Ja, vi måste fika i veckan. Typ VARJE dag!! hehe Jag tar jättegärna tips, det vet du ;-) Dessutom... så fort dopet är klart så är det ju JULPYSSEL som gäller :-)Weeeeiiiiii

2010-11-14 @ 21:35:01
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0