Liten mus letar hus...

Jag glömde ju totalt bort att berätta om vad F's make fick vara med om idag.
Det var faktiskt ganska skoj, och jag önskar innerligt att jag fått vara därute och sett det med egna ögon.

Han står och lastar varor till restaurangen när en bil helt plötsligt vinglar till och kör hastigt in till kanten. En dam flyger ur, hoppandes och viftandes med armarna samtidigt som hon låter lite smått hysterisk.
Det var en mus.
Musen hade kommit farandes ned för hennes högra axel när hon körde bilen, och damen i fråga var självfallet LIVRÄDD för denna hemska varelse som kunde attackerat henne vilken sekund som helst.
Hon vågade knappt sätta sig i bilen efteråt... för det fanns inte att finna någon mus.

Damen fick helt sonika samla sitt mod, och sätta sig i sin bil igen... utan att ha fått ut musen som antingen kunde ha skrämt ihjäl henne, eller orsakat en ordentlig olycka!

Hade iaf varit kul att se denna hoppande dam, som när man var yngre... och köpte hoppande bönor - som sedan visade sig innehålla en larv och inte alls var ngt så magiskt som en hoppande böna.
Avskyr logiska förklaringar när man hellre vill tro en magisk!

Fö... VERKLIGEN sista gången jag käkar skitmat. Min mage mår tusen gånger bättre utan det! När jag nu detoxat det, så är det tio gånger värre och magen svällde denna gång upp som en ballong och gaserna stinker FAAN!
VAAD är det som gör att det blir så?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vännen läste en artikel i aftonbladet om trötthet och uppsvälld mage. Gå in och titta där och läs. Väldigt intressant faktiskt. Kram på dig.

2010-11-13 @ 08:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0