Libero blöjor

Min dotter är snart 8 månader gammal.
Under största delen av tiden har vi använt Liberoblöjor.
Men för att vara säkra på att de blöjorna verkligen var de som vi ville ha, och tyckte bäst om, så måste vi ju testa Pampers också.
Och mycket riktigt.
Pampers gjorde mig inte det minsta besviken.
De höll måttet precis lika dåligt som jag trodde. Varje natt, sedan vi började med dem, har Phipi kissat igenom TROTS att vi bytt blöja på henne vid 12 tiden.
Nu kissar hon av någon anledning väldigt mycket på nätterna, men Libero håller måttet.
Libero klarar av Phipi.

Libero har även en kundklubb där man skall samla kaninmärken och sedan skicka in i ett samlar kyvert.
Jag har sökt
Jag har letat
och inte FAN finner jag en kaninjävel på paketen!!
Kollar med mammaflickorna och de säger att det inte finns längre.

Hur kommer det sig då att Libero skickar ut samlarkyvert där det står att man skall samla kaninmärken??
Borde inte Libero själva ha uppdaterat sin information när kunderna skulle må bra av att veta?
Idag kom jag ihåg att jag skulle kolla på hemsidan när jag satte mig vid datan.
Och.. tada!
Där står det att man skall skriva en kod som står på insidan av paketet. Man kan dessutom samla registreringar på Liberos andra produkter.
Jag köpte alltid Liberos servetter förut... inte längre... för de är så dyra, finns billigare.
Men inte heller har jag sparat kodjäveln för att kunna fylla i den!

Nej... jag har letat kaniner jag!
Fast idag har jag, för första gången på 8 mån, registrerat det jag handlat *stolt*

Snåla jävlar är de också, för när Emilia var liten så kunde man samla poäng för att få Fisher Price leksaker. Nu är det en töntig socka och andra töntiga saker utan värde som man ska samla poäng för....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0