Kul

Hade ju varit skönt att ha ork till att göra ngt också.
Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Kl är 17.22 och maken är sen hem trots att han åkte hem tidigare.
Underbara SJ kunde verkligen lita på att ni skulle förstöra allt.
Ironiskt nog att man ska kunna ta sig fram med tåg... men om du verkligen behöver komma i tid så skall man INTE åka med SJ.
Ett företag som är uppbyggt i Sverige, med tåg som inte klarar kyla.
Underbart.

Så var planerat på agendan?
Maken hade visst styrt upp en överraskning, eftersom jag inte kunnat gå på restaurang på snart ett år. Men Phipi sov inte bra i natt, och det innebär att inte heller jag sover...
Istället för att sova ikapp, så åker jag och fikar hos en kompis.
... och det är typ det jag orkade med idag. Så mycket annat visste jag ju inte om....
Jag avbokar det jag tror är besök, för jag orkar inte göra iordning varken mig själv eller huset.
Någon god mat finns det heller inte hemma, för jag har inte orkat fixa det.

Så när det finns möjlighet att äntligen göra något... så är jag så trött, att jag bara grinar.

Är det ok om jag fyller 35 en annan dag?
Får jag ställa in?


Kommentarer
Postat av: Nillo

Kunde låtit oss komma och ta över...ni kunde ha stupat i säng en tim eller så...

Men vi tar det en annan dag!!

Kraaaaam

2010-11-26 @ 18:11:17
Postat av: Cecilia

Men lilla vännen. Ska mamma Cecilia komma ut och sjunga för dig. För det är en upplevelse som du ej kommer att glömma. Tråkigt att din dag blev som den blev. Önskar jag kunde göra något för dig.. Men jag sänder dig en massa varmar kramar.

2010-11-26 @ 18:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0