Japp... där var den!

Först sitter jag och väntar och längtar efter snön... och i nästa ögonblick är vi insnöade helt!
Vägen går inte längre att köra, och två av dörrarna är insnöade... återstår att se i morgon bitti hur ytterdörren är ;-)

Hela dagen har gått åt att lattja med Phipi och få henne på bra humör utan att vara alltför klängig... mjölksyran i armen heter duga.
Sen var det träning för Oliwer kl 17...
Eftersom det var snö tog det nästan 20 min dit och 20 min hem.
Så när vi lämnat honom, var det bara att åka hem ... Ge Phipi mat och sedan iväg för att lämna Milis, och hämta Ollan.... Sen hem... göra klart maten, äta och iväg igen.

Sista vändan plöjde nosen på bilen igenom snödrivor på vägen...

Om det inte töar bort... så kommer INTE maken komma till jobbet... och barnen kommer inte komma till skolan...

Nu gör jag en sats bullar till dopet, men jag skulle hellre sova.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0