Japp... där var den!

Tanken!
Den som jag tappade bort när jag vimsade runt i tidigare inlägg.....

Det är bra att vara efterklok.
Nu så här i efterhand känns det sådär att jag var vaken till 01.30 innan jag somnade som en stock. Detta pga att Phipi vaknade ca 02.00, 04.00 och var därefter halft om halft vaken hela tiden fram tills jag äntligen gick upp.
Vid det laget hade hon varit vaken nästan hela tiden sedan 04.00 och var MÅTTLIGT road av att jag inte tagit upp henne.

Jag hade försökt allt.
Vagga, ge välling, klappa magen.... allt... UTOM att gå upp.

Efterklokheten säger mig att det, med kunskapen om hennes tider i bakhuvudet och numera facit i hand, inte var så smart idé att stanna uppe så sent.
Men vad gör man inte för lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0