???

Jag har surfat runt lite grann och funderat på det där med titel.
Vart skulle jag placera min blogg?
Skulle det vara möjligt att överhuvudtaget sätta en titel på den?
Eller saknar jag något... typ innehåll.... ?

Jag skulle kunna skriva om mode!
- Om jag hade den blekaste aning om vad det innebär. Om jag hade orken att kopiera och mecka med bilder över klädesplagg som jag tycker är snygga och som varenda tonåring bär.
Näää... inte riktigt min grej. Mode och jag har inte direkt någonsin gått hand i hand.


Jag skulle kanske kunna börja skriva en sådan där "mammablogg"
- Men jag kan faktiskt itne så mycket om det heller. Om jag hade den minsta pondus kanske jag iaf skulle få mina kids att klä på sig på mornarna och inte kuta omkring halvnakna...


Kanske jag skulle kunna ha en hundblogg.
- Bah...vad trist.
Jag älskar visserligen hundar... men en blogg om bara dem?
Nääää.... Inte heller där kan jag ju så mycket att jag skulle kunna skriva om det.
Dessutom, så är det en sak som är extremt relativ... hundförandet menar jag.
En enorm skillnad bara mellan Väsby och här.


Det finns massor av saker som jag skulle kunna ha som tema i min blogg.... men jag får nog hålla mig till det jag är bra på ist.
Flams trams och ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0