Bommer...

Det blir ju inte alltid som man tänkt sig, och C behöver inte vara orolig för att den frisyr han har skulle vara en tjejfrisyr... eller att vi ens skulle dyka upp på dopet med samma frisyr.
Varför?
Jo... för jag fick för mig att kapa det igår.
Själv.
Dum som jag är.
Har nu dock lovat maken att inte ta rakapparaten och göra en Sinéad O´Connor av det hela.

Fast om jag i samma veva fick hennes utseende skulle jag inte tveka en sekund!

Men, jag har lovat.




Sista bilden försökte jag vinkla uppefrån lite mer, men ville samtidigt inte föra för mycket eftersom jag i skrivandes stund sitter på toa och skiter.
Någon måtta får det vara.

Nu ska jag torka mig och sedan slira om till träningskläder för att köra mitt första pass på Active. Jag hoppas verkligen att det här BLIR mitt första pass och att inte Phipi mopsar upp sig så jag inte får köra klart.
20 min... that´s all I ask for!
Jag har hört, att detta Active (nya alltså) är BRUTALT bra träningsprogram, så kan jag köra den två gånger om dagen samt promisar, så borde jag hinna fitta till det här sladdriga skiten på kroppen.
Wup wup (som bror skulle sagt... kanske inte passar på en gammal tant men ändå)

Kommentarer
Postat av: Nillo

hmmmm....bild nr3?nä ser ju tandlös ut!!!!

Nr4 där emot ser ju riktigt snyggt ut!!!!!

Lyckades ju ;-)

2010-11-18 @ 11:41:40
Postat av: Cin

äh.. det är bara mina munvalkar

2010-11-18 @ 11:45:47
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag vill oxå vara med och träna!!!!!!!

2010-11-18 @ 14:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0