Äntligen över :-)

Under 8 mån tid har jag haft känslan av ett måste, som bara måste avklaras.
En bebis som växer extremt fort och valen mellan namncermoni eller dop. Bakning, organisera och planera.
En "normal" människa, tar det mycket kraft på och mig har det sugit musten ur.
Men SHIT vilket lyckat dop!!
De flesta av våra nära och kära, med undantag för de som inte kunde närvara.
61 personer av 94 var det som kunde dela denna dag med oss och Phipi.
Glada miner, gott fika, vackra dekorationer och underbara toner från Franko och Adele (svärmor).
Jag får rysningar ända upp på kinderna när jag hör dem sjunga!
Att se min make i ögonen när tonerna med de Italienska orden studsar på väggarna i kyrkan, var kärlek på hög nivå. Och bredvid oss hade vi alla våra hjärtan, barnen.

Allt var planerat så långt innan, och allt var så vackert och underbart att det nästan kändes som ett andra bröllop :-)
Men det var det inte.
Det var Phipi´s dop.
♥ PHILIPPA ELWYNN LYNA




TACK ALLA FÖR ATT NI KOM OCH DELADE DENNA DAG MED OSS!!!
Och ett stort ♥hjärta♥ fyllt med kärlek tiil Gudföräldrarna A&C!

Kommentarer
Postat av: Satu

JAg fick gåshud när jag läste ditt inlägg...

2010-11-22 @ 09:56:24
Postat av: Cin

<3

2010-11-22 @ 09:59:28
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: louise

hejsan! just nu håller jag på att lotta ut en header jag har gjort på min blogg! om du är intresserad av en ny header kan du trycka på länken nedanför!

http://louiseeb.blogg.se/2010/november/design-utlottning.html

2010-11-22 @ 10:19:23
URL: http://louiseeb.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Cecilia med familj tacka för en trevlig dag i järlåsa med domdagen och brinnade elda i kyrkan och en sovande philippa och en präst som var så glad för en nästan fullsatt kyrka.



Kram på dig

2010-11-22 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0