Äntligen måndag!

Nä.
Inget äntligen med det alls.
Maken är ju inte hemma och jag har precis börjat vänja mig vid hans smicker och gulligheter :(
Först trodde jag att det hade att göra med att han var sugen. Men insåg efteråt att allt fortsatte, till min stora förtjusning :-)

Men nu är han inte hemma och vardagen är tillbaka. Trist.
Fast lite solsken har jag ju.
Barnen har lov, så jag är inte ensam.
Och vi har en bebis till... nämligen Bebis!
Lyckades övertala svägerskan att vi skulle få behålla henne en vecka. Helst vill jag ha henne på heltid, men tre hundar när jag knappt har tid för mina egna... är att ta i för mycket.
Men nu har Déville sällskap.
Vad jag däremot inte var beredd på var att han skulle vakta Tysons mat så som han gör.
Tyson äter nämligen inte så mycket, och lämnar alltid kvar i skålen. Déville VET att han inte får ta det, men det vet inte Bebis. Så för att inte Bebis ska få det (Typ, får inte jag ska ingen) så ligger han i dörröppningen och vaktar.
Annars funkar det jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0