Wiiiiii!!!

Nu börjar veckan.
Många år har gått sedan jag inte hade något emot måndagar.. men nu är det här igen.
Inte kul att familjen inte är hemma, men grymt skönt att samtidigt vara hemma och få plocka lite... inte mycket, men lagom det som P låter mig få hålla på med.

Wiii konsolen kom hem i helgen!
Finally!
Alla kanske inte har hört talas om Wiii active... men jag måste faktiskt rekomendera det till den som är lika otränad och osocial som jag.
Vill man inte gå till ett gym och svettas bland folk av minimala tyngder, så kan man faktiskt få sig ett enormt bra träningspass hemma, och sedan avsluta det med en lagom lång promenad.
Med småbarn nykläckta hemma, så kan man ju inte alltid planera .... jo planera kan man, men inte räkna med att det blir som man planerat.
Active ger mig möjlighet att fixa träningen när P ger mig ledigt.

Idag blir det dock inte Active.
Planen är att hinna med lite ved.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0