Underbar dag.

Trots att solen inte står högt i skyn just nu, så njuter jag av vädret.
När jag plockat upp kidsen från skolan så åkte vi ner till sjön för att fota litegrann och jag måste säga att det blev många bra bilder faktiskt.
På många lyckades jag t o m övertala barnen att medverka på.



Mina söta små änglar!

De plaskade runt en liten stund och sedan åkte vi hem.
Möjligheten att ta med dogsen hade funnits då det inte fanns någon annan vid badplatsen, men det är ju inte så enkelt att veta.
Dessutom vill jag att det ska vara "kokhett" ute om jag ska låta hundarna bada, för då torkar de snabbare och Max riskerar inte att få exem

Déville skall få ta en tur till veterinären oxå... då han har svårt att hålla tätt.
Vet inte om det är så att han har ngn infektion eller om det helt enkelt bara är så att det är bra mycket roligare att lattja runt än att kissa hela tiden... .
Resultatet har då blivit... antingen infektion... eller inkontinens.... 

Vad ska man säga om inte ÄNTLIGEN FREDAG!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0