Träning

Det finns ingen genväg till träning... men jag har heller inte möjlighet till raka steg mot den.
Min rygg är, som jag tidigare skrivit, heeelt paj typ.
Ingen kraft alls, och ständig värk i musklerna. Jag är tillbaka till den punkt där jag får muskelinflammation för varje rörelse typ och då är det extremt svårt att träna ryggen.
Inte heller finns det möjlighet till massage.



Men nu gör det det.
Jag har införskaffat en sådant där löjligt elbälte som man kan beställa via tv. Abtronix eller vad det heter.
Och jag måste säga... gryyyymt skönt för ryggen.
Går knappt att beskriva känslan, förutom att jag blir ganska så övertygad om att jag kommer kunna röra mig lättare med mindre ryggvärk tack vare elmassagen.
Muskler via denna?
Ha ha... nej, så lättlurad är jag inte.
Mitt mål var att kunna få massage! Som reklamen säger, och det stämmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0