Nya hyss av Max.

Man skulle kunna kalla honom busig.
Men med en busig hund menar jag en hund som gillar att busa... leka runt med pinnar, bollar och sådant. Visserligen är detta en stor del av Max´s personlighet också, men det är inte det som gör honom speciell.
Nej... Det som gör Max speciell är att det är en hund, som gör hyss på samma sätt som Emil i Lönneberga.

-"HYSS hittar man inte på... di bare blir"

Han gör dem i sådan takt, att t o m Déville backar.
Nästan som om han skäms å Max´s vägnar emellanåt...
I bland skulle jag nästan kunna tro, att Déville medvetet ser till att hålla sig så lååångt bort från Max som möjligt, för att inte bli inblandad i hans hyss, och man kan läsa i hans ögon:
-"det var inte jag.... "

Max spelar fotboll också.
Det skulle man kunna tänka sig då Husse är en stor fan av Man U.
Han biter inte i bollen som Déville gör, utan han dribblar den med frambenen. Emellanåt ser det även ut som om han försöker dribbla den under sig, med alla fyra ben.
Riktigt säker är han.

Åh..... han körde diket igen nu på kvällskvisten....

Att bo på 30 kvm med två busar .... gör att jag är grymt glad över att det numera är finare och torrare väder ute ;-)

Nu:
Nannatajm.
Maken sover borta.. haha... på Hotel.. hihi... i Väsby... asg.
Hotell i väsby... trodde jag aldrig skulle ske.. .asg...

Kommentarer
Postat av: Adolf Kristjansson

Ja, och han ar rigtig bra pa fotboll. Jag blir alldeles trott efter att spela med honum 1-2 matcher. Men dugtig ar han, jag satsar pa att Oliver haller honom i form ;)

2010-05-04 @ 22:54:42
Postat av: cin

Oh ja, det gör han :-)

2010-05-05 @ 09:21:25
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0