Neeeeej!!

Det har regnat...
Vattnet blöter upp gödslet som ligger på åkern...

Tyson är en utbrytar kung.
Hundarna fick sin mat ute på altan, och när de var klara så väntar inte Tyson på att bli insläppt utan krafsar upp grinden.
När grinden är öppen, så passar de stora dogsen på att smita.
Eftersom jag inte har uppsikt på dem direkt, och inte ser att de dragit utanför inhägnaden... så gör de som de själva vill.
Max vill till åkern med gödsel... och Déville är inte sen att haka på.

... hundarna fick inte komma in sen.
De får vara kvar ute på altan och jag hoppas det regnar lite snart.... för jag kan inte bada gödselmax och gödselDéville när jag är ensam hemma.

Gödseldoften som annars håller sig till åkern, är mycket närmare nu....

... de kom iaf direkt när jag ropade :-) Det är ju bra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0