Men va faaaan!

Man tror att allt skall falla på plats för att man inte har fler saker att beställa.... eller köpa...
Men icke.
Fläkten saknade en monterings sats, beställs för sig... och vem fan vet om det? Inte företaget som tillverkar fläkten iaf... inte förrän jag frågar om "det finns något sådant".
Hur som helst... efter mycket ringande, så fann jag iaf en sådan att beställa och den kommer nu på onsdag.
Jag HOPPAS verkligen att det är slut på krångel sedan.
Sen... diskmaskinen som vi fann.
Den som vi föll för utseendet.... den kunde de inte leverera i tid.
Så nu måste vi ut och leta igen....
Ska bli så nice när detta är över.

Det regnar till och från hela tiden.
När det regnar kommer maskar fram.... och annat grejs som hundar tycker doftar gott.
Om det är ngt som luktar gott, så tycker hundar om att rulla sig i det.
En ljus hund som rullar sig i något som luktar gott, när det regnat... på en gräsmatta som inte har så mycket gräs... utan är mer lera, är inte längre vit.:-)
Jag tycker det är mer nice med torrt väder.

Ni anar inte hur många fästingar jag plockat på dogsen.... eller på Max.
Som tur är så syns de när de kryper på honom, pga hans långa vita päls....
Med de andra dogsen, det är de som bär dem på sig... gömmer dem.... och om det är såååå många som jag plockat på Max... hur många har det då inte krälat och ramlat av från de andra....
Huga ligen!!!
Tack och lov för vita hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0