Lördag!

Jag testar att mobilblogga då jag inte tog med någon dator hit... Gårdagen gick bra! Lugnt för oss och hela familjen säckade strax efter tio. Uppe vid brasan mötte vi många bekanta ;-) härligt att se de vi inte hann träffa innan vi flyttade. Nu har vi ju varit här varje helg iaf, men ändå inte träffat alla. Träffade även bruna Sandra, som varit utomlands nyligen.... Första gången vi träffas sedan Pippa föddes, så hon möter oss med ett stort grattis! Maken däremot ( min) hänger inte riktigt med och säger frågande: -"va? Vaddå? Vad har hänt?" Ha ha ha! .... Glömt att vi fått barn lofi? Stackars Max har fått hotspots :-( Det är fukt eksem som ofta drabbar just golden) på benet, så nu bär det snart av till Apoteket för att skaffa ngn linda så han inte kommer åt den.... Efter hand bollen bär det av till familjen Stenvall! Äntligen en date ;-) Nu dör min mobil snart, så det blir inga fler ord innan jag laddat den.... Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0