***

... så... då har hon fått lite mer tutte och jag har deklarerat klart.
FAN alltså!
Det här med NE blanketten har gett mig sådant huvudbry. Man vill ju inte fylla i fel, men den förra ligger ju nedpackad någonstans.
Vissa saker ska inte fyllas i, och vissa ska... även om det bara skall vara med en nolla.
Avvecklade ju allt i Januari 2009 efter att ha haft det passivt ett bra tag... men om jag gjort det i december förra året, så hade jag sluppit detta i år igen.
Visserligen hade vi ju även försäljning av hus och dyl att ta upp... men det ska bli grymt skönt när man får hem den där som bara är att kolla igenom och sedan klicka iväg!
FAN vad nice det skulle varit!

....Har jag berättat hur nice det är att vara hemma igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0