Energi eftersökes!

Borde inte vara så slut... jag gör ju inget förutom att vara "mamma".
Men ändå så är jag det.
Även bloggen blir lidande.

Jag skulle kunna skriva ett par rader om den underbara jollrande lilla varelse, som normalt sett bara skriker så fort jag inte ger henne den uppmärksamhet hon vill ha, men nu bara ligger så där supersött och jollar för sig själv till solens strålar.
Trodde jag ja... då sätter hon igång.

** Pippa paus (och då är det tyvärr inte vad man först kanske kan tro) **

Kommentarer
Postat av: Mia

Sänder lite energi via mina tankar.

Sänd lite tillbaka till en gammal utarbetad kvinna.

puss

2010-05-18 @ 15:18:33
Postat av: Cin

Darling... kalla dig inte gammal!!! (Jag är äldre än du)

Sänder dig all energi du behöver och lite till!

När jag slutat sväva runt i min stresstornado, skall jag ta hit dig på en avstressnings helg där jag ska se till att du bara slappnar av och samlar krafter....

puss

2010-05-18 @ 23:00:33
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0