En snabbis...

En eller ett... det är frågan.
En snabbis till blir det iaf. Philippa sover och jag passar på att klottra ner några rader till en kopp kaffe innan jag skall slita upp henne och hoppas att hon sover vidare i vagnen utomhus så jag kan fixa lite saker ;-)

Jag längtar enormt till att få flytta in i nya huset, men inte det minsta till att ha större yta att städa. Med tre hundar och en tomt som inte är färdig, så är det ingen lek vad skitigt det blir.
tyvärr har jag ju heller inte samma ork och tid att ge alla den omvårdnad de skulle behöva för att underlätta min städning.
Dévilles problem var inte urinvägsinfektion, utan verkar snarare som om han helt sonika har problem att ta sig tid till att kissa när man kan leka hela tiden. Resultatet av det, är bara att ta dem var för sig även på gräsmattan.
Lek är lek, och special tid är special tid.
Max skulle behöva en ordentlig omgång med borsten, inte bara så ytligt som kidsen gör det... på de ställen där det är enklast att komma åt.

Tre hundar har dock fått även maken att inse, att trots att det inte är det snyggaste, så är det ett måste med inhängnad tomt.
De är så pass duktiga att de inte drar utanför vid "ingången" men smiter gärna ut på åkern, in i skogen eller ner i bäcken!
Åååååhhhhh.... så mycket jag skulle kunna fixa om jag bara fick händerna fria.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0