Dag 1

Det är mycket nu.
Så mycket, att "dag 1" använts som rubrik mer än vid ett tillfälle.

Maken jobbar hemma idag, så jag har sällskap... samtidigt som jag får ta itu med veden själv.
Nu ska ni inte tro att jag aldrig får veden gjord... det får jag. Bara att det är så enormt mycket ved. Ved från ca 50 träd som ligger styckade i delar i en hög... Denna måste åtgärdas INNAN det blir förstört.
Så jag kämpar på.
Lyckas väl köra en ca 15-20 vedträn åt gången ca... och min längtan efter en elektronisk vedklyv är enorm.
Meeeen... de kostar ca 2-3 tusen för en som klarar dessa stockar.

Åah... dag 1 var det ja.
Viktväktarna.
So far so goooood!
Det är inte så svårt faktiskt. Med tanke på att jag är enormt stor och dessutom ammar, så skall jag äta väldigt mycket.
Så jag kan praktiskt taget äta, och sedan bara fylla i ;-)

Nej... nu ska jag inte sitta här och knappa dator.
Allt är ifyllt och det är dags för morgonpromenaden :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0