Äntligen hemma :-)

Dessvärre har ju även en ytterligare en helg passerat ... men vi är hemma igen :-)
Möts av underbart väder, fåglar som kvittrar och härlig avgasfri (så vitt jag vet) luft!
Hundarna rusar runt runt runt och Max dyker efter en stund upp med lera upp över halva benen...
Japp!!
Vi är definitivt hemma igen ;-)

Helgen tillbringade vi som sagt var i Väsby.
Valborgsfirande på fredag.
Shopping, handbollsträning och middag på lördag.
"Hej"besök och lek på söndag (match för maken).

Déville & Max har även tillsammans under helgen grävt upp a l l a påskliljor hos svärmor samt massakerat ett träd.
ETT TRÄD!
Vad är det med de här hundarna? Varför kan de inte bara använda pinnar som "vanliga" hundar?

... nu ropar Pippa så någon mer uppdatering än så här blev det inte....
skönt att vara hemma iaf....

Kommentarer
Postat av: Mia

Ett snabbt hej besök=(. Jag önskar att jag inte varit så ner kletad med färg så ni hade kunnat komma in för lite kaffe och mys! Men jag fick ju se P och dem stora barnen och få en energi kram från dig=). Så jag får vara nöjd så länge så tar vi en heldag sen hos er=). Kramis

2010-05-03 @ 10:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0