WTF!!!

Nu spökar det  lite i teknikvärlden tror jag... skrev ett inlägg.. publicerade det inte.. men helt plötsligt var det bara borta!

Men i allafall....
Nu har maken även kläckt nyheten för de blivande gudföräldrarna, och de ville jättegärna :-)

Syster ringde nyss... och jag tror att det var det som bröt allt och tog bort mitt inlägg av någon anledning... jag har nämligen mobilen som .... modem (?)...
Men hon ringde med en sådan fruktansvärt bra nyhet, så det gjorde inget.
Länge och väl har hon funderat... och innan hon kläcker nyheten, så får hon en nyhet som gör att hennes ångest var helt obefogad.
Underbart!!

De här två dagarna utan kidsen har varit jättesvåra. Jag har verkligen låst in mig själv i criben och har ingen som helst lust att gå ut... knappt viljan att gå på toa... men där driver ju naturens lagar mig på ett sätt jag inte kan påverka.
Längar som fan efter ett varmt bad... men det finns inget badkar här... och även när vi hade badkar hemma, så badade jag inte så mycket.

Pippa verkar inte vilja göra mer för att komma ut... typiskt, och lite som vi sagt under hela graviditeten.
Bara för att hon varit på G tidigare... så kommer hon säkert stanna hela tiden ut när hon väl kan komma ut... i hemskaste fall, stanna ännu längre!!!!


Kommentarer
Postat av: nillo

En bra dag i dag;-) alldeles,alldeles underbar!!

2010-03-05 @ 14:14:20
Postat av: Aidai

Tack för tipset! Och wow, cool bild. ;)

2010-03-05 @ 14:38:31
URL: http://mikida-aidai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0