Torsdag

Torsdag... och jag tror att jag är den enda som inte vill att det ska bli fredag.....
16 dagar kvar till BF, men faktiskt så räknas jag som fullt gången nu. Coolt!
We made it!!
Du kan komma ut nu.... hallå... .ho ho.... fritt fram!
But noooooooo!
Det kanske är "pungsvetten" som gör det... gå mot stanken baby, gå mot stanken... Vem vill göra det liksom.

Eftersom jag på intet sätt kan påverka det, så kanske jag skulle testa en helt annan grej.
Att efter dagens dusch, strunta i kläder och endast ligga på sängen naken med benen åt varsit håll.
På så sätt blir det ingen form av veck, instängda vråer eller ngt annat som kan se till att pungsvetten kommer dit.
Men å andra sidan, så har jag sällan strumpor pga svullnaden av fötterna.... och ändå svettas jag som fan om dem. Eller... det kanske inte är svett... det kanske är vätska som kommer ut från fötterna och då det inte vanligtvis finns vatten där så kommer svett istället.... hrm....

Det jobbiga är att jag även ska till BM idag.... och då bör jag ha kläder på mig.
Kallt ute.

I dag är det som sagt var torsdag.
I morgon fredag åker älskade M till Thailand och blir borta ett tag.
Mumsigt skön resa för henne, men av egna egoistiska skäl hade jag velat ha henne här.... :-(
Det är som när man får ngt nytt.... som man väntat på länge... så finns det vissa som man med iver väntar på att få visa upp det för de som väntat tillsammans med mig.....
Nu måste jag vänta med det... för Pippa behagar ju inte komma ut :-(

Kom på ett till possitiv sak med att vara höggravid...
Tuttarna... de är ganska stora.
Inte välformade, skulle nog hänga likadant som kossans juver om jag stod på alla fyra, men stora.
När jag sitter ner... så kan de inte heller hänga som de vanligtvis gör. Utan de ligger stadigt på hyllan (magen) och faktiskt på den plats där de ursprungligen började växa för X antal år sedan.
Tuttar är nog som att jämföra med träd.
Pilträd ex... det finns vanlig pil... jättefin.... och så finns det hängpil... som är fin på sitt sätt med... gömmer mycket ;-)
Det är mycket som kommer med åldern... vissa åldras med många rynkor... och vissa håller sig "unga" länge.
Jag är fd rökare = rynkor
Jag är torrhyad = rynkor
Jag är från min släkt = rynkor
Detta har även kidsen noterat..... och det vet jag.



Vi såg nämligen en reklamsnutt igår från NIVEAs Q10 antirynk krämsreklam..... och Emi säger, utan att tänka;
- " Åh, mamma sådan skulle du behöva....."
Eh... ja....

Maken får följa med mig idag till BM, om han hinner... tandläkarbesök är han på just nu, men om han (jag) har tur så hinner han tillbaka och kan skjutsa ner mig.
Känns skönt att ha honom där, OM det skulle vara så att proverna visar sig att vi bör kolla det mer...

Det finns fortfarande ett par timmar kvar tills fredag.....

Kommentarer
Postat av: Mia

Säg tilll Bm att ta hål på vatten hinnan så kanske pippa hinner komma=).

Kommer hon inte så har jag nåt att se fram emot när jag kommer hem. för då har hon definitivt kommit ut=)

Massa kramar till dig "lurken". du vet att du är snyggast ändå!

2010-03-11 @ 09:09:36
Postat av: Cin

Veeeet... .men det blir ju inte samma saaaak juuuuu... :-(

2010-03-11 @ 16:10:15
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0