Surprise... måndag igen.

Måndag igen och snön öser ner.
Barnet i mig (och då menar jag inte Pippa) skriker efter att få åka pulka och röja fram gångar i snöhögarna.
HUR KAN ungarna idag låta bli dem?
En sak är iaf säker.
Min make får inte skotta mer snö!!
Han har inte rätta snitsen och det slutar hela tiden med ryggskott!

Just nu sitter jag med "den äldre" i familjen.
Om det hade varit film, så antar jag att det är hon som kallas Gudfadern... vi kallar henne ettriga pudeln.
Det är vid sådana tillfällen som jag verkligen önskar att jag kunde mer Italienska, för vi har bra konversationer... dock brukar jag i regel inte riktigt ha koll på vad de handlar om... ;-)
Det brukar ha en tendens att glida över på Italienska....
Hon tittar på alla programmen "Hem till gården" och försöker på bästa möjliga sätt tala med mig om dessa avsnitt... tror jag... jag misstänker att det är vad det hela handlar om iaf....
Nej... fan ... så var det inte... Nu handlar det visst om min make och hans uppväxt...
Dessa historier har jag hört tusen gånger om förut...

Ååååhhhhhh Gäsp!!
Nej, nu får Pippa komma tycker jag!!!
Och så vill jag att huset ska vara klart....



Lite bilder från helgen:
1. Ganska mycket snö
2. Pippas rum
3. Köket och hallen
4. Vardagsrummet
5. Milis på väg ut från sitt rum, för att skåda sin garderob
6. Kidsens rum
7. Tvättstugan

Kommentarer
Postat av: Mia

snygg inredning;-), förstår att du längtar, blir så avis på dig, både bebis och nytt fräscht hus... hmmm.. puss och kram på dig

2010-03-01 @ 15:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0