Sista 30 min...

Ja då var vi återigen inne på de sista 30 min för dagen.
Denna dag har jag varit så arg... så upprörd och förbannad ... sådan känsla har jag inte haft sedan jag exploderade på "vår snickares" fru.
Jag låste bokstavligen in mig i Cribben för att inte möta min ilska innan maken kom hem, och han skyndade sig hem stackarn... med ryggskott och allt.
Vad skulle jag göra utan honom?
Han är min "cooldown" och den enda som kan lugna ner mig när jag blir så arg.
Vi avslutade dagen med middag på enkel restaurang, först visste jag inte om jag orkade, men vi åkte iaf... och det var super, för den var verkligen helt folktom.
Ingen som snöt sig vid matborden
Inga barn som kutade omkring och skrek samtidigt som föräldrarna sket i dem (avskyr verkligen sådana människor)
Inget sorl som tvingar en att tala högre än jag önskar.
Samt en servitris som inte hade annat att göra än att passa upp på oss :-)
Me like!!



Det var ingen märkvärdig restaurang, men ok mat och skönt att komma iväg.
Milis var med, och hon njöt i fulla muggar.... Ollan var hos svägerskan och hade även han lyckats få tag i käk.
- "Tunnbrödrulle från Sibylla... ALLDELES GRATIS!!!"
Bubblade han lyriskt. Han älskar tunnbrödrulle.

SiggeStardust var med oss idag ;-) Och vi kommer närmare och närmare han och jag... :-)
Ska bli grymt nice att ha honom hos oss i vårt hus sen....
Ollan, Elias, Sigge och Emilia som röjer runt medans griniga kommentarer fälls. Hos oss sen får de röja som barn gör (inom rimliga gränser) och de kan springa av sig ute på gräset till sommaren!!!
Emilia är ju fortfarande den som är Sigges "favvo" och gissa om han blev upprörd när Emilia istället lade energi och uppmärksamhet på Elias.
ASG... men jag kan ju inte heller säga att hon misstyckte.... snarare tvärtom, verkade som om hon njöt av hans reaktion :-)


Charmtroll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0