Rubrik

I brist på fantasi så fick det bli ovanstående rubrik. Tillägnar en liten tanke på vad min gamla lärare i journalistik skulle säga om den... knappast ngt possitivt iaf ;-) Men å andra sidan är det så länge sedan att jag inte ens skulle kunna räkna ut hur många år som passerat sedan dess... eller vill räkna kanske jag skulle säga.

Jag har insett att jag kommer av mig en aning när jag skriver nu för tiden... det är alltför många under given åldersgräns, som läser denna blogg... iaf har tillgång till den, vilket gör att jag borde tänka mig för.... inte använda de direkta orden som jag är van vid... eller.. de enda jag kan.
Därför kommer jag av mig lite när jag måste söka i ex synonym ordlistor för att finna alternativa ord till svordommarna och könsorganen.
Tycker jag lyckats ganska bra med det... men med mitt minne så kommer jag heller inte ihåg den humor som annars alltid sprudlar ut genom öronen och näsan.

Istället blir det bara rappakalja
;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0