Possitivitet

En tanke slog mig när jag återigen läser igenom vad jag skrivit på sista tiden... och jag måste säga att jag skrivit en del inlägg.... men fyyyy 17 vilken jävla gnällkärring jag är!!!
Det måste ju finnas något possitivt att skriva om....
Visst... jag är fet
Visst... jag är svullen
Visst... jag är öm och vingklippt
Meeeeen... wtf! Jag är gravid för fan!!
Det är så här min kropp reagerar!
Först tänkte jag att jag skulle jämföra mig med en flodhäst... Men flodhästar tillbringar mycket tid i vatten....
Och om jag skulle lägga mig i vatten så skulle kroppen se väldigt bra ut.
Om man kollar under vattnet, och inte petitesskollar rakningen för den kan jag säga direkt att det inte existerar nogrannhet, alltså....
Men på ytan... där kommer allt överflödiga samlas.
Jag riskerar inte att drunkna av det, då tuttarna alla gånger kommer fungera som två båtbojor och hålla mitt huvud (som jag tror kommer hamna ovanför) och jag kommer förmodligen känna mig betydligt mer rörlig i vattnet än uppe på land.

Bara en tanke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0