Paranoid.

Att inte ha ngt att göra, gör nog att jag känner mer än jag annats skulle ha gjort.

1. Svullnader, stickningar och klåda.
2. Huvudvärk
3. Klump i magen, typ magmunnen
4. Svidande känsla i urinröret
5. Vita blodkroppar i urinen
6. Protein i urinen

7. Högt blodtryck

1 och 4-7 har jag haft sedan i måndags iaf... Nu har jag även fått 2-3... men är det för att jag tänker på och oroar mig för det...
Kontakta förlossningen om det blir värre.... men jag misstänker ju att det bara är jag som är nojjig...
Galet det här...

Sen tror jag att hela min käke har flyttat sig framåt.
När jag numera biter ihop käkarna, i den position som brukar vara rätt.... så gör det jätteont och känns helt galet fel.
Men varför inte... allt annat har ju liksom krävt mycket plats.

Ska bli nice att få min kropp tillbaka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0