Nej...

Blev ingen bebis igår heller, så nu inser jag (hur många gånger ska jag egentligen inse att jag inser ngt?) att jag numera har 18 dagar kvar av värkar som kommer och går, blir kraftigare och kraftigare, utan att hon kommer.
Varje dag jag skickar maken till jobbet, med det kommunala systemet SL, känns tyngre och tyngre.
Självklart vill jag att han ska vara hemma och sköta om min när jag inte mår super ;-)
Mao.... gårdagen är ett minne blott....
Nä.. inte helt.
Det är ok faktiskt... men jag är trött som fan, och lite deppig över att värkarna igår inte ledde till något den här gången heller.
Sucks the donkey!

Milis är hemma sjuk i dag... ont i halsen och förkylning... så jag har iaf sällskap med att dricka mitt favvo te ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0