Ljus...

Äntligen lite ljus i tunneln.
Inte direkt så man blir bländad, men nu är det ngt som händer.
Frågan är bara hur lång tid det ska ta innan det händer ngt på allvar....

Tuff dag som fan.
Först upp 06.00 (EN SÖNDAG) för att sonen skall spela matcher... Sen vidare till huset och mäta väggar och disk ideér med maken, sedan vidare till Bauhaus för att fortsätta disk rum för rum.
Sonen, den underbara tålmodiga (vilket INTE är hans starka sida) säger inte ett pip på hela dagen.
Dock var jag tvungen att kasta in handuken innan vi var klara även denna gång, INNAN jag slet skelettet ur en anställd där.
Vill man ha ett vettigt svar, om än kanske inte proffsigt, från en person som jobbar på Bauhaus... så ska man INTE ställa frågan till en person som jobbar helger!!!!
MORR!!!
Svaret jag fick, samt hans arroganta förklaring till sitt svar... var bara liiiiiiiten bit från att skapa en stooooor explosion.
Nästan klara med allt kakel, men måste åka till annat ställe för att finna det kaklet vi vill ha.... Tiden börjar bli knapp ;-)

Mitt i alltihopa, så åker vi ju dessutom in i en snöstorm när vi kommer till Uppsala.
Tiden som det tog att måtta väggarna i huset, höll vi nästan på att bli insnöade!!
Galet!
Och när vi kommer till Väsby, så har det inte varit i närheten av snömängd här...... :-(

Well... wish us luck nu, att ljuset i tunneln inte bara är tåget :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0