Kärlek!

I snart en timme har jag surfat runt på en sida som jag bara inte kan släppa.
Överallt finns det saker som jag vill ha... eller snarare som jag bara måste ha!

Alla framtida födelsedagspresenter, julklappar you name it... allt finns att finna där.
Jag skulle utan problem kunna överskrida vartenda kreditkort vi har då jag bara måste ha allt, allt, ALLT!!!

Kakburken

För mig är det även fruktansvärt frustrerande, då det faktiskt inte finns någon ugn här... så det är ingen ide för mig att sätta igång och shoppa redan nu.
Och när vi väl flyttar ut, så ska jag fan sätta igång!
Folk frågar om inte vi kommer ihåg hur det var att ha en bebis.... och jo... det gör vi, men vi vet även att det blir vad man gör det till.
Det är ju de små stunderna som man måste ta tillvara på, och se till att inte pressa in saker som tar alldeles för lång tid för att ha en bebis på armen ;-)

Vi kommer även ha en bonushund när vi flyttar :-)
Max kommer bo med oss ett tag tills han är redo att följa sin Husse och Matte till sitt nya hem.
Lider med dem, skulle nog inte klara det själv heller...utan dogsen så länge.... men han kommer få det bra, och tiden går fort.
Både Déville och Max är lite klumpiga när det gäller småbarn (de är små barn själva), så det är hård träning som gäller från stund ett.
Inte trampa på bebis, och det finns hundställen i huset, och hund förbjudet ställen.
Men det kommer gå bra... när Déville lagt av med sin över energi så kommer de mycket bra överens :-)

Nu ska jag titta lite på film :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0