Holy fuck!

Vilken natt!!!
Så fort jag somnat har jag vaknat av smärta i höfterna, kissnödig till tusen och med värkar som heter duga. Trots detta har jag kunnat somna igen, bara för att vakna igen strax efteråt.
Även maken somnade tidigt... men bara för en powernap under tiden som vi andra var vakna, så när vi somnade.... var det dags för honom.

För att kunna lägga mig ner igen efter att ha varit på toa, så var jag tvungen att vanka fram och tillbaka.
Mina fötter svullnade upp som fan ....
Trodde verkligen ... att det var någon form av förarbete....

Nu sitter jag här med Oliwer som vaknat. Maken sover eftersom han (sist jag kollade) satt uppe och spelade till miiinst 04.00.
Oliwer har fastnad för ngt program om Jesus och hans sista dagar på tv 4 fakta.
Det är en berättelser historiskt, vilket gör att det är extra kul att han är intresserad.
Jag har sådan värk i magen att jag inte vet vart jag ska ta vägen... inte värkar... utan typ öm i hela livmodern. Det underlättar att stå, men då börjar det sticka i benen direkt.
Kan inte ligga ner längre, för jag har för ont i höfterna och jag varierar nu 5 min sittning, 5 min stående.
... och det är 20 dagar kvar.

Är lite nojjig, och hoppas det inte är ngn infektion på g nu när hon kan komma när som helst.... Men lugnas lite av att jag iaf ska till Mvc i morgon....

NU orkar jag inte skriva mer...

BTW.... ingen bebis... bara jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0