Helt sjukt!!

Här har jag legat och vilat hela dagen.
HELA DAGEN!!
Nu går jag upp och duschar och är då stående i ca 30 min ... MAX!!
Resultatet av det, förutom renlighet, den aningen bättre odören och bortsaknaden av svettdoft, blev då enormt svullna fötter och det känns som om huden skall spricka ända upp till knäna.
Hur i helvete ska jag få bort detta?
Ska det vara så i över 20 dagar till??

Det här är ju helt sjukt!!

För övrigt.... wweeeeeiiiiiii..... nu är det bara 2,5 tim kvar tills maken kommer heeeem och vi åker för att plocka kidsen!!!!!
Love it, love it!!
... om det inte varit för att Oliwer har handbollsträning i morgon, så hade vi nog stannat över natten så vi slapp åka igen samma dag.... Min kropp kommer vara heelt massakerad efter resan!
Men det är det värt... jag får hem mina små älsklingar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0