Handikappad

Jag känner mig så grymt handikappad utan min make... och när han väl är med mig, så finns det tusen grejor som bara måste göras innan jag "spärras in" igen.

Halva dagen har snubben snackat lika sluddrigt som ett fyllo pga tandläkaren. Han var även väldigt kaxig över att "det gjorde inte alls ont den här gången"..... tills bedövningen släppte.
Stackars min lilla snutt......
Att inte mobba honom för hans tal... var dock för mycket begärt... mwoahahaha

Nu är vi nere på 15 dagar kvar, och i morgon åker M till Thailand.
Vore himla typiskt om Pippa bestämmer sig för att komma just då..... på dagen ....

Nu i helgen är det en mässa i Kista som jag så gärna skulle vilja gå på!!
Rum & Trädgård
Men jag är väldit tveksam på att jag klarar av det....
Maken blir även superglad om Pippa skulle välja att göra entré innan söndag.....
Vi får helt enkelt se vad som händer.

Läste i tidningen att RS viruset är stort just nu... större än det brukar... känns ju tryggt... först är det influensan man ska oroa sig för... och sedan en massa virus när hon kommit ut...
Antar att det alltid varit så... bara att jag glömt bort hur det är att oroa sig över ngt som inte kan tala själv ;-)

Nu ska jag försöka sova lite.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0