Halva dagen

De flesta skriver ett inlägg per dag... och det är nog för att de har andra saker att göra på dagarna än att hnäga framför datan.
Jag hänger framför datan i väntan på bebis entré, och har nu 19 dagar kvar till BF
Självklart klarade inte jag att hålla mig vaken hela dagen, trots att jag faktiskt höll mig vaken ca 2 timmar :-) Nej, jag somnade.... som en stock!
Och vaknade av onda höfter och värkande fingrar och en mage hård som sten av sammandragningar. För att dryga på det lite grann så var jag ju även kissnödig, vilket resulterar i att Pippa väljer att lägga sig (läs: pressa sig) upp under revbenen på mig.
Funkar i liggande ställning... men blir lite tyngd på blåsan när hon faller pladask ner på den i min resande rörelse.

Jag har nu setat framför datan ett tag och inser att jag kommer nog ändra det mesta i vår planerade planering.



För att förklara vad jag menar, så har jag här lånat en bild från det gigantiska palatset i England.
Det jag är ute efter är spegeln.
Jag vill nämligen i det stora badrummet ha en spegel som går över hela väggen. Däremot kommer kommoden inte täcka mer än 80 till 90 cm.
Alternativet som man då kan ha "resten av vägen" är en hyllkant och skåp.
Inte djupa skåp, bara typ kanske 20 cm djupa eller så..... Om det går att få tag på.
För att kunna ta reda på detta måste jag "ut" igen.
Men "Ut" innebär att maken min måste med... då värkarna sätter igång asap när jag är uppe och går...... och han jobbar ju.
Jag skulle även behöva veta måtten på spegeln som isf skall beställas.
Runt spegeln skall det då även vara en stenlist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0