Avföring.

I USA är jag övertygad om att det finns toaletter anpassade efter enormt stora människor.
Men här i Sverige tror jag itne att det går att få tag i.
Vem skulle vilja ha det?
Inte så att man, mellan upp och ned gångarna, byter toalett i huset/lägenheten.
Nej det är bara att gilla läget och göra sina behov i den befintliga koppen inne i det sk badrummet.

Men jag måste även säga att jag är imponerad av de storväxta.
Hur de pallar att gå på toaletten är för mig ett under.
Vanligtvis har jag under hela graviditeten varit hård i magen.
Mycket hård i magen, och det går heller inte så mycket papper åt för att torka sig (mig).

Men när man inte är hård i magen.... då är det tuffare... näst intill omöjligt.
Magen gör att rörelserna även på denna kopp är begränsad.
Och när de skall genomföras, så kan jag inte andas. Detta leder i sin tur till att handlingen är ganska snabbt avklarad, så jag kan vrida mig till andningsbar position.
Sen måste den upprepas... igen... och igen.... och igen... och igen...............
Efterår måste jag vila.
Andningsvårigheter kan leda till hjärnskador.... och om jag får hjärnskador får jag visserligen kanske hjälp med detta, men då måste jag kanske även ha hjälp med annat.
... sedan kommer folk fråga vad det är som hänt och orsakat min hjärnskada...
............ och då får de höra att jag bajsat.
Tagiskt.

I dessa fall kanske det inte skulle sitta så dåligt med en Bidé.
... en med en mycket stadig fot, så den inte välter av tyngden. För om den välter, är jag inte så säker på att jag kommer upp igen.
Och om den välter går den säkert sönder, med vatten sprutandes i en stråle rakt upp.
Med den synen och vetskapen kanske man inte behöver en bidé. Men risken är ju istället då stor för vattenskador.
- "Oj... vad hände för att hela huset skulle bli vattenskadat?"
- "Jag bajsade"

Jag skulle kunna säga: -" tur att det bara är 18 dagar kvar till BF"
Men det är ändå 18 dagar = 432 timmar = 25920 minuter = 1555200 sek
... och frågan är om jag orkar knipa ihop så länge.
Tror inte det.
Då skulle jag kanske få tarmskador... kanske t o m påse på magen för att tarmarna gått sönder.
Ganska ont tror jag det skulle göra oxå.
Vad skulle jag säga då?
- "hur kommer det sig att du har pajjat dina tarmar?"
- "Jag bajsade..... inte"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0