Arg arg arg....

Just nu är jag arg!
Jättearg!!
Nästan hela dagen har gått och min make hör inte av sig.
Det stör mig, för han vet att jag ligger här och inte kan göra något alls... att ljuspunkterna är ett simpelt hej från honom.

Jag vet att han jobbar, har möten och dyl.... men total tystnad gör mig arg.
Mycket arg!
Och när jag blir arg, så är jag inte snäll.
När jag inte anstränger mig för att vara snäll, så kan jag vara mycket mycket elak.

.... och just nu är jag arg!
Men jag hoppas han har det bra.
Samt att han får en mycket trevlig kväll i kväll... när jag är arg!!!
Jag är extra arg, för att han ska iväg och inte har kollat så det finns backup om det är ngt jag inte klarar av.
Inte för att jag tvivlar på att jag gör det, men det blir lite dubbelmoral då han vägrar låta mig bo i stugan just av denna anledning...

Arg arg arg arg arg..... och jag blir bara mer och mer arg ju längre tid det tar innan han hör av sig!!
ARG!




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja känner igen detta marco kan precis vara likadan. Och man vill bara strypa fanskapet, Men det är bara att ringa fru stenvall så kommer jag på min kvast. Kram på dig.

2010-03-10 @ 15:40:05
Postat av: Cin

Tack vännen!

Jag vill ha ut Pippa nu så jag kan börja röra mig igen... kram

2010-03-10 @ 15:52:15
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Emsan

Usch stackare, förstår att du är irriterad, är nog ett typiskt manligt drag, vi tjejer tänker till lite mer!



kram

2010-03-10 @ 18:43:06
Postat av: Cin

Tvivlar inte på att de kan tänka... bara att de tänker på vad de själva vill.. när de vill... :-)

kram

2010-03-10 @ 19:14:23
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0